среда, 25 октября 2017 г.

Притчи

 Одного разу, коли був сірий, дощовий день, хлопчик на ім’я Пет не знаходив собі місця, крутився навколо свого батька і заважав готуватись до важливої доповіді. Коли ж терпець його батька увірвався, він витягнув з купи журналів один, вирвав з нього великий кольоровий листок з картою світу, розірвав його на багато дрібних шматочків і вручив їх своєму синові з словами: «Пет, збери з цих шматочків карту, а я за це дам тобі грошей на морозиво». Здавалось, що навіть для дорослої людини, це буде робота не на “5 хвилин”, тим більше для маленького Пета. Яке ж було здивування в батька, коли син постукав в його кімнату з виконаним завданням вже через 10 хвилин.
- Як тобі вдалося так швидко впоратися з завданням? – запитав батько.
-Це зовсім не було складно, – відповів Пет.
«Просто на іншій стороні карти, був великий малюнок людини. Я просто перевернув всі шматочки з картою, зібрав зображення людини і перевернувши знову лист отримав правильно зібрану карту світу. Я подумав, що якщо людина правильна, то й світ буде правильний».
Батько посміхнувся і передав синові гроші на морозиво.

«Якщо людина правильна то й світ буде правильний», – розмірковував батько, розуміючи, що назва доповіді у нього вже є.

ПРИТЧА «ШЛЯХ ДО СЕРДЕЦЬ УЧНІВ»
ЗАСУМУВАЛИ  ВЧИТЕЛІ, НЕ МОЖУТЬ ЗНАЙТИ ШЛЯХ ДО СЕРДЕЦЬ СВОЇХ УЧНІВ, ЩОБ СІЯТИ В НИХ НАСІННЯ ДОБРА.
— МОЖЛИВО, ВРЯТУЄ МУДРІСТЬ? — СПИТАЛИ ВОНИ.
І ЗНАЙШЛИ МУДРЕЦЯ, ЯКИЙ СИДІВ У ПЕЧЕРІ.
О, МУДРЕЦЮ, — ПОЧАЛИ БЛАГАТИ ВОНИ, — ВКАЖИ НАМ ШЛЯХ ДО СЕРДЕЦЬ НАШИХ УЧНІВ, ЩОБ СІЯТИ В НИХ ЗЕРНА ДОБРА, ІНАКШЕ ПОКОЛІННЯ СТАЄ ЖОРСТОКИМ!
СКАЗАВ ЇМ МУДРЕЦЬ:
—         ДАМ ВАМ ШЛЯХ ДО СЕРДЕЦЬ ВАШИХ УЧНІВ, АЛЕ ВІДДАЙТЕ МЕНІ НАТОМІСТЬ «ДАР» ВАШ!
УЧИТЕЛІ ПЕРЕЗИРНУЛИСЯ: ЯКОГО «ДАРУ» ВІД НИХ ВИМАГАЄ МУДРЕЦЬ?
ТОДІ МУДРЕЦЬ СКАЗАВ:
—      ЯКЩО В КОГОСЬ Є РОЗДРАТУВАННЯ, ДАЙТЕ МЕНІ РОЗДРАТУВАННЯ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є ГНІВ, ДАЙТЕ МЕНІ ГНІВ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є ЖОРСТОКІСТЬ, ДАЙТЕ МЕНІ ЖОРСТОКІСТЬ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є ГРУБІСТЬ, ДАЙТЕ МЕНІ ГРУБІСТЬ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є СУМНІВ, ДАЙТЕ МЕНІ СУМНІВ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є НЕНАВИСТЬ,ДАЙТЕ МЕНІ НЕНАВИСТЬ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є ЗЛОБА, ДАЙТЕ МЕНІ ЗЛОБУ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є СТРАХ, ДАЙТЕ МЕНІ СТРАХ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є ЗРАДА, ДАЙТЕ МЕНІ ЗРАДУ. ЯКЩО В КОГОСЬ Є МАРНОВІРСТВО, ДАЙТЕ МЕ¬НІ МАРНОВІРСТВО. ЯКЩО В КОГОСЬ Є САРАНА ДУМОК ДАЙТЕ МЕНІ САРАНУ ДУМОК. А ЯКЩО ДАСТЕ ПРИГОРЩНЮ ДУРНИХ ЗВИЧОК, Я ПРИЙМУ Й ЦІ ЗАПИЛЕНІ БРЯЗКАЛЬЦЯ. АЛЕ НЕ ЗАБУДЬТЕ, ЧОГО ВАРТИЙ ТОЙ, ХТО ВІДНІМЕ ОДНОГО РАЗУ ПОДАРОВАНЕ. ОТЖЕ, Я ПРИЙНЯВ УВЕСЬ БРУД ВАШОГО СЕРЦЯ, І ВОНО СТАЄ ЧИСТИМ. А ВАМ ВІДКРИВАЮ МУДРІСТЬ: ШЛЯХОМ ДО СЕРЦЯ УЧНЯ Є ЧИСТЕ СЕРЦЕ ВЧИТЕЛЯ.

Комментариев нет:

Отправить комментарий