Керуючись
головним чином розумом, людина перестала прислухатися до своїх інстинктів та
інтуіції, тому вони, порівняно з інтелектом, стали слабшими. Сучасна людина
неуважна до себе, до свого внутрішнього світу. Вона не шукає відповідей на
запитання «Хто я в цьому світі ? Для чого прийшла на Землю?»
Отже,
внутрішня дисгармонія людини є головною причиною відсутності гармонії у
співіснуванні з суспільством та з природою.
Порушення
гармонії у її співіснуванні із суспільством вочевидь виявляється на кожному
кроці, наприклад, у непорозуміннях між членами сім’ї та зростанні кількості
розлучень. У нашій школі 87 сімей мають статус розлучених, в них 90 дітей.
Головною причиною цих явищ є намагання однієї зі сторін привласнити, підкорити
собі іншу сторону. Це прагнення набуло найбільш агресивних, жорстоких проявів
стосовно дітей.
Сучасне
суспільство - техногенне - не може
називатися цивілізацією, оскільки досягло певного науково-технічного прогресу
та значно відстає за рівнем розвитку внутрішнього світу.
Природа
існувала задовго до появи людини, людство ж з’явилось як її складова і може
перебувати тільки в такій якості.
Щоби повніше
використовувати власні духовні та фізичні резерви, слід не впадати в розпач
через тимчасові слабості. Чим більш багата людина фізично й духовно, тим легше
і природніше врівноважуються прояви її людської сутності.
У родині
діти одержують перші навички здорового способу життя. Але лише здорова не
тільки у фізичному , а й у соціально-моральному сенсі родина зможе виростити та
виховати здорову в усіх відношеннях людину. В основі родини лежить любов усіх
членів родини один до одного. Але є дві особливі людини, які дають початок
родині, ростять нас. Це батько й мати -
перші зразки мужності жіночності.
Діти та
підлітки всмоктують у свою свідомість у першу чергу не наставляння, умовляння
чи погрози, а ту атмосферу, яку створюють батьки, спілкуючись між собою та з
оточуючими. Якими принципами керується родина, такі з них покладаються в основу
ставлення до життя дітей.
Якщо родина
веде здоровий спосіб життя, і панує доброзичливе ставлення один до одного, якщо
в батьків немає шкідливих звичок і долучаються
здорового способу життя.
Як позначити
для учнів рамки шкідливих звичок? Чому б не
залучати курящих дітей до, які палять до "трудової терапії"? Буде цілком закономірно, якщо курці винесуть після
уроків сміття або підметуть недокурки. Є підозра, що в багатьох пропаде бажання
курити біля школи.
Є закон та
адміністративна відповідальність за його порушення.
Мова цифр. Згідно з даними моніторингу серед учнів 5-11кл. спостерігається інтенсивне залучення до
куріння, особливо дівчат. Серед дітей і молоді курять 49,5%. При цьому на долю
дівчат - 40 % загального обігу цигарок, які викурює молодь. Тютюнові вироби
діти починають вживати в середньому в 11,5 років, причому дівчатка починають
робити це раніше хлопчиків.
Бути здоровим - це природне прагнення людини. Здоров’я означає не відсутність хвороб, а й фізичне, психічне,
соціальне благополуччя.
Активна та
здорова людина надовго зберігає
молодість, продовжуючи творчу діяльність, не дозволяючи "душі
лінуватися".
Комментариев нет:
Отправить комментарий