У вихованні органічно зливається суспільне й інтимне.
У цьому
злитті, на мій погляд, і
полягає гармонія людського щастя…
Тільки разом
з батьками, спільними зусиллями,
вчителі можуть дати дітям велике людське щастя.
В.О. Сухомлинський
Взаємодія
школи, сім`ї і громадськості - один з головних принципів організації
освіти. Він ґрунтується на спільності інтересів держави, народу, на єдності
виховних завдань та ідеалів кожної сім`ї й суспільства в цілому. Педагогічний
союз учителя і батьків – це могутня сила виховання.
Організація
повноцінної взаємодії педагогів і батьків є сьогодні одним з головних завдань,
що стоять перед колективом школи. Оцінка спілкування педагогів і батьків може
вчасно звернути увагу адміністрації школи на необхідність проведення корекції,
підвищення рівня професійної майстерності вчителів у співробітництві з родиною.
Сучасним педагогам у стратегії співпраці з батьками необхідно передбачити
проблеми, які є актуальними для окремих вікових груп школярів. Робота з
батькаим повинна мати випереджальний характер, готувати батьків до розуміння
дітей та їхніх проблем.
Пропаганда
педагогічних знань з метою підвищення педагогічної освіти батьків, організація
та проведення заходів, спрямованих на опанування батьками педагогічних знань, -
це головне завдання школи у роботі з батьками.
Формальні,
нецікаві класні та загальношкільні збори, виклики батьків до школи з метою не
стільки об`єднати зусилля, скільки полаяти батьків, пригрозити їм – усе це
позбавляє їх бажання бувати у школі. Вміння в кожному учневі побачити його «Я»,
щось позитивне, помітити успіх, довести про це батькам, залучити батьків до
загальношкільних справ – усе це сприяє збільшенню авторитету школи.
Велику роль
у даному напрямку роботи відіграють співпраця з родиною: залучення батьків до
участі у житті школи, узгодженість дій у вихованні дитини, надання
кваліфікованої допомоги та підтримки у складних педагогічних та сімейних
ситуаціях тощо.
Комментариев нет:
Отправить комментарий